• Dzień dobry
  •  
  • Dlaczego warto?
  •  
  • Jak korzystać?
  •  
  • Nasza oferta
Dla pracodawcy
V

Wybierasz kursy, które chcesz zamówić, określając liczbę pracowników.

 

V

Rejestrujesz się w serwisie i aktywujesz swoje konto.

V

Wybierasz wygodną dla siebie metodę płatności.

V

Z pomocą panelu administracyjnego, w łatwy sposób przypisujesz pracowników do wykupionych kursów.

Listę pracowników możesz zaimportować z popularnych formatów plików, np. Excel.

V

W dowolnym momencie sprawdzasz, na jakim etapie szkolenia jest każdy z pracowników.

Szybko uzyskasz informacje, kto kurs ukończył lub ile procent kursu danemu pracownikowi pozostało. Pamiętaj, że w każdej chwili masz możliwość zarządzania kursami, np. zmienić dane pracowników lub anulować szkolenie osobie, która nie przystąpiła do egzaminu.

V

Gdy Twój pracownik lub pracownicy zakończą kurs zdanym egzaminem, składasz zamówienie certyfikatów i dostajesz je pocztą.

Dla pracownika
V

Twój pracodawca udostępni Ci kurs, o czym zostajesz powiadomiony poprzez e-mail.

V

Dane zawarte w e-mailu pozwolą zalogować się do systemu.

V

Po sprawdzeniu swoich danych przystępujesz do szkolenia.

V

Kurs kończy się krótkim egzaminem.

V

Po zdanym egzaminie, od pracodawcy uzyskasz swój certyfikat.